شیائومی تقریبا 10 سال پیش کار خود را در زمینه تولید گوشیهای هوشمند آغاز کرد. این کمپانی با گذشت زمان اکوسیستمی از محصولات مختلف از تلویزیونهای هوشمند، لوازم خانگی، هوشمند، کامپیوترهای شخصی، اسکوترهای برقی، دوربینهای مداربسته و بسیاری دیگر را ایجاد کرد و اگر محصولات تولید شده توسط زیرمجموعههای فعال این کمپانی را نیز به این لیست اضافه کنیم، هزاران کالا وجود دارد که کاربران امکان انتخاب از بین آنها را دارند.
البته بسیاری از این کالاها در خارج از چین به راحتی قابل خرید نیستند و صرفا کاربران چینی به آنها دسترسی دارند. شاید همین محدودیت بود که باعث شد یکی از طرفداران غیرچینی شیائومی تصمیم به خرید تمامی محصولات موجود در یک نمایندگی محصولات Mi را بگیرد. این فرد با مراجعه به این فروشگاه فیزیکی، جمعا 104.880 دلار (معادل 690 هزار یوآن چین) را پرداخت کرد. نکته جالب اینکه وی از هیچگونه بن خرید و یا نامههای قرمز مخصوص نیز بهره نمیبرد و صرفا از روی علاقهمندی خود به محصولات این کمپانی، چنین تصمیمی را گرفته است.
این اتفاق برای محصولات اپل تقریبا رایج است و برخی افراد با مراجعه به اپل استور، مجموعهای از محصولات اپل که در فروشگاه عرضه شده است را خریداری میکنند. اما برای یک برند چینی، این مورد کمی عجیب است. از سوی دیگر، شیائومی تنوع محصول فوقالعاده بالاتری را نسبت به اپل ارائه میکند و بنابراین، این فرد با قدم زدن درون این Mi Store برای تصمیمگیری در خصوص انتخاب محصولات، کار بسیار سختی داشته است.
ترک یک پاسخ