احتمال دارد مشتری از اینکه اینترنتی خرید می کند نگران باشد که آیا همان چیزی که سفارش داده است به دستش خواهد رسید یا خیر. اگر کالای مدنظر همان کالایی بود که درخواست کرده بود ولی ایراد فنی و یا ظاهری داشت مشتری باید چکار کند. همچنان هستند کسانیکه به همین دلایل از خرید اینترنتی امتناع می کنند و ترجیح می دهند از وقت و قیمت کالا هزینه کنند ولی حضوری خرید کنند. اما به شما پیشنهاد می کنیم شرایط بازگشت کالا را در زیر بخوانید و اگر مورد قبول شما بود و اطمینان خاطر برای شما مهیا شد خرید خود را اینترنتی انجام دهید.
برخی از محصولات مصرفی و غیر برقی هستند همانند قاب موبایل، بند ساعت، محافظ صفحه نمایش موبایل و …… این گروه از کالاها در شیائومی 360 با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی به فروش می رسند و شامل بازگشت کالا نمی شوند و فقط هنگام تحویل به مشتری لازم است که سالم بودن و اصالت آن توسط خریدار چک شود و در صورت تایید، آن را تحویل بگیرید و پس از تحویل گرفتن دیگر نمی توانید کالا را بازگشت دهید. البته برای سفارشاتی که توسط پست ارسال می شوند تا پایان ساعت کاری همان روزی که مامور پست تحویل داده است مشتری می تواند به ما اطلاع دهد و یا درخواست خود را به cs@xiaomi360.ir بفرستد. بنابراین خارج از زمان مشخص شده و یا عدم ارسال ایمیل دیگر شیائومی 360 مسئولیتی ندارد.
با خرید تمامی محصولاتی که دارای گارانتی ۷ روزه تعویض هستند(یعنی عبارت 7روزگارانتی تعویض در گزینه زیر کالا قید شده) از زمان تحویل سفارش به مشتری (به استثنائ کالاهای مصرفی و بهداشتی مانند ماسک و مسواک و یا کالاهایی که با بدن شخص در ارتباط مستقیم بوده مانند هدفون و البسه)به مدت ۷ روز قابلیت مرجوعی داشته شما می توانید درخواست بازگشت کالا بدهید که البته باید طبق شرایط بازگشت کالا که در زیر نوشته شده است اینکار انجام شود.
با خرید تمامی محصولاتی که دارای گارانتی شرکتی هستند(یعنی عبارت گارانتی شرکتی در گزینه زیر کالا قید شده) از زمان تحویل سفارش به مشتری تمامی مسئولیت های گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده محصول می باشد و شیائومی 360 به عنوان عرضه کننده کالا مسئولیتی در قبال تعمیر یا بازپس گیری کالا ندارد.
درصورت منصرف شدن از تحویل سفارش و بازگشت کالا، هزینه ارسال و برگشت کالا به عهده خریدار می باشد.
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد شیائومی 360 در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت شیائومی 360 در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسوولیتی نخواهد داشت.