مشتریان گرامی شیائومی ۳۶۰ به اطلاع میرساند به علت حجم بالای سفارشات و اختلال در سیستم لجستیک ممکن است سفارش شما با هماهنگی خارج از بازه زمانی مندرج در فاکتور ارسال شود پیشاپیش از بردباری شما سپاسگزاریم. رد کردن
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات شیائومی 360 به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وبسایت شیائومی 360 هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط شیائومی 360 به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات شیائومی 360 است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شیائومی 360 از سوی کاربر است.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای شیائومی 360 منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای شیائومی 360 تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شیائومی 360 اقدام کند. همچنین از آنجا که شیائومی 360 یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
محصولات ارایه شده در وب سایت شیائومی 360 از شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه میشود و برخی از کالاهای ارایه شده شامل گارانتی رسمی هستند و برخی دیگر شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی و برخی دیگر شامل گارانتی ۷ روزه تعویض هستند. شرایط گارانتی رسمی در وب سایت شرکت گارانتی کننده و یا کارت گارانتی همراه کالا درج شده است و شیائومی 360 مسئولیتی در زمینه گارانتی این دسته از محصولات ندارد. شرایط گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی و گارانتی ۷ روزه تعویض در صفحه بازگشت کالا درج شده است و طبق قوانین مندرج شده بازگشت کالا انجام می شود.
شیائومی 360 بوسیله حامل های پست جمهوری اسلامی ایران و پیک موتوری اختصاصی سفارشات را برای مشتریان خود ارسال می کند . شرایط ارسال و زمان لازم برای رسیدن سفارش به دست مشتری در صفحه شرایط ارسال کالا به صورت کامل درج شده است.
به منظور اطمینان خاطر از خرید اینترنتی خود در شیائومی 360 امکان بازگشت کالا مهیا شده است و جزئیات شرایط بازگشت کالا به صورت مفصل در صفحه شرایط بازگشت کالا درج شده است.
شیائومی 360 تنها بوسیله ایمیل بخش پشتیبانی مشتریان به آدرس cs@xiaomi360.ir با مشتریان خود ارتباط برقرار می کند و هر گونه ارتباط دیگری از سایر ایمیل ها و یا پیام رسان ها در خصوص پشتیبانی مشتریان قابل اعتبار نیست.