[vc_row][vc_column][vc_column_text]
آموزش نحوه اتصال هندزفری بیسیم Haylou T19 به گوشی از طریق اپلیکیشن هایلو
کمپانی هایلو دو اپلیکیشن اختصاصی Haylou و Haylou Fit را به ترتیب برای هندزفریهای بیسیم و ساعتهای هوشمند خود طراحی کرده است. برای اتصال هندزفری بیسیم Haylou T19 به گوشی هوشمندتان دو روش وجود دارد؛ در روش اول از طریق لیست بلوتوث گوشی اقدام میکنید و در روش دوم مستقیما از طریق اپلیکیشن اتصال بین هندزفری و گوشی را برقرار خواهید کرد. در این مطلب قصد داریم آموزش نحوه اتصال هندزفری بیسیم Haylou T19 توسط اپلیکیشنHaylou را ارائه کنیم.
این اپلیکیشن با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و بنابراین کاربران گوشیهای اندرویدی و آیفون بهراحتی میتوانند از آن استفاده کنند.
1) ابتدا بلوتوث گوشی را روشن کنید.
2) درب کیس شارژ هندزفری را باز کنید تا هندزفریها روشن شوند.
3) اپلیکیشن Haylou را در گوشی خود اجرا کنید.
4) پس از کمی جستجو هندزفری Haylou T19 توسط اپلیکیشن پیدا میشود و اکنون کافیست بر روی گزینه Connect لمس کنید.
5) پس از چند لحظه یک پنجره در صفحه گوشی ظاهر میشود که برای اتصال هندزفری سمت راست اجازه میخواهد. بر روی دکمه Ok لمس کنید.
6) پنجره دیگری در صفحه ظاهر میشود و این بار باید اجازه اتصال هندزفری سمت چپ به گوشی را تایید کنید.
7) اکنون هر دو هندزفری سمت چپ و راست به گوشی شما متصل شدهاند.
با استفاده از اپلیکیشن هایلو میتوانید به اطلاعاتی مانند درصد شارژ باقیمانده هندزفری سمت چپ، سمت راست و همچنین کیس شارژ دسترسی داشته باشید. امکان سفارشیسازی کنترلهای لمسی و همینطور استفاده از اکولایزرهای مختلف از دیگر مواردی هستند که در اپلیکیشن در دسترس کاربر قرار دارد.
همچنین اپلیکیشن Haylou در سیستم عامل اندروید هنگام اتصال هندزفری، انیمیشن جذابی را به نمایش میگذارد که متاسفانه در مورد سیستم عامل iOS این طور نیست. اگر به هر دلیل قصد بازگشت به تنظیمات کارخانهای را داشته باشید با استفاده از اپلیکیشن به راحتی میتوان این کار را انجام داد.
نکته: اگر به هر دلیل اتصال هندزفری با اپلیکیشن برقرار نشد میتوانید اپلیکیشن را باز کنید و از قسمت بالا وارد بخش My Devices شوید. در این صفحه بر روی دکمه Add Device لمس کنید و از لیست ظاهر شده بر روی Haylou T19 لمس کنید. اتصال هندزفری با گوشی برقرار میشود و میتوانید به تنظیمات دسترسی پیدا کنید.
پیشنهاد میشه اگر در مراحل ثبت نام به مشکل برخوردید از روش های زیر استفاده نمایید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
211 دیدگاه در “آموزش نحوه اتصال هندزفری بیسیم Haylou T19 به گوشی از طریق اپلیکیشن هایلو”
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام وقت بخیر
با مشکلی مواجه شدم که کد برای ورود ثبت نام جدید نه ایمیل میشه و نه پیامک با فیلتر شکن هم انجام دادم نشد لطفا راهنمایی کنید و اگه امکانش هست ایکن برنامه یا لینک دانلود برنامه رو بزارید شاید برنامه اشتباهی دان شده
سلام ابوذر شبانی عزیز
احتمالا سرور قطع بوده و یا اتصال به سرور امکلن پذیر نبوده دوباره تست بفرمایید احتمالا مشکل شما برطرف خواهد شد
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام چطوری باید t19 رو خاموش کنم ؟ چراغ روی کیس بعد از گذاشتن هندزفری توش روشنه
سلام Elyas عزیز
نیازی به خاموش کردن توسط شما نیست، وقتی گوشیها را داخل کیس قرار میدهید، پس از مدت کوتاهی خاموش خواهند شد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
کیس داره هدفون هارو شارژ میکنه،پس از تکمیل شدن خاموش میشه
مدیر فنی شیائومی 360 dsfdsf
سلام وقت بخیر
دوست عزیز لطفا سوال خود را کامل تر بیان کنید، پس از شارژ هندزفری ها طبیعی است خاموش شدن کیس شارژ محصول مدر نظر، ازین جهت لطفا سوال خود را کامل تر بیان کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام دوستان
منم این مشکل رو داشتم ولی باید زبان گوشی رو انگلیسی کنید تا انجام بشه
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام وقت بخیر . من موبایلم s6 سامسونگه . وقتی حساب کاربری داخل اپ haylou ساختم به محض اینکه میام وارد حسابم بشم از اپ میپره بیرون . باید چکار کنم؟
سلام حمید عزیز
نرم افزار هایلو با سیستم عامل دستگاه شما هم خوانی نداشته و به همین دلیل به این مشکل برخوردید
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
هرچقدر سرچ میزنم هنزفریو پیدانمیکنه
سلام محمد عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار، حتما از ایمیل (نه شماره موبایل) استفاده کنید، همچنین درصورت لزوم، کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید.
(اگر به هر طریقی تشخیص داده شود که شما کاربر ایرانی هستید، دسترسی شما مسدود خواهد شد)
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام. من برنامه رو گوشیم نصب کردم و اجرا کرده ولی هندزفری رو پیدا نمیکنه
سلام حسین عزیز
شما می بایست اول هندزفریتون رو به گوشی متصل کنید سپس داخل اپلیکیشن به صورت اتوماتیک شناخته می شود
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
من با بلوتوث وصل شدم ولی توی برنامه پیدا نمی کنه بازم
سلام حامد عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار، باید از ایمیل (نه شماره موبایل) استفاده نمایید. درصورت نیاز نیز کشوری غیر از ایران را انتخاب نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
فقط برای t19 میشه یا t15 یا هندزفری های دیگه ی هایلو هم میشه؟
سلام Yas عزیز
هندزفری T15 و برخی مدل های هایلو، فاقد نرم افزار رسمی می باشند.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام برنامه توی گوگل پلی نمیاد از کجا دانلود کنم؟؟؟
مدیر فنی شیائومی 360 dsfdsf
سلام وقت بخیر
لطفا در گوگل جست و جو نمائید، برنامه مورد نظر را پیدا می کنید.
برای مثال: haylou t19 application
سلام چطور میشه درصد باتریو در صفحه اصلی گوشی مطابق با عکس دید هر جا رفتم چیزی نبود که تایید کنم برای این کار راهنمایی کنید t19 هایلو دارم
سلام دوست عزیز
بعد از نصب نرم افزار زمانی که درب کیس هندزفری را باز می کنید بر روی گوشی شما صفحه پاپ اپی نمایش داده می شود
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
با جیمیل وارد شدم بابلوتوث هم وصل میشه اما در اپلیکیشن پیدانمیکنن هندزفریو
سلام محمد عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار، حتما از ایمیل (نه شماره موبایل) استفاده کنید، همچنین درصورت لزوم، کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید.
(اگر به هر طریقی تشخیص داده شود که شما کاربر ایرانی هستید، دسترسی شما مسدود خواهد شد)
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من ایمل زدم واسه برنامه کد هم میفرسته ولی کد که می زنم مرحله بعد نمیره
سلام حسین عزیز
اگر از موبایل استفاده میکنید، زبان کیبورد را انگلیسی کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام وقتتون بخیر
Earband سمت راست برای من خیلی صداش ضعیفه، باید چیکار کنم؟
سلام شیوا عزیز
برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
66961856
سلام اینکارو کردم ولی نشد برنامه هایلو رو هم نصب دارم ولی فقط درصد باطریو داخل خوده برنامه نشون میده روی صفحه اصلی گوشی چیزی نمیاد راهنمایی کنید ممنون میشم
سلام دوست عزیز
این نرم افزار قابلیت نمایش پاپ آپ بر روی صفحه را ندارد و باید از داخل اپلیکیشین مشاهده نمایید
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
پس لطفا راهنمایی کنیدچه نرم افزاری نصب کنیم که نمایش بده چون دقیقا تو عکس زده شده اگه نداشت که تبلیغ نمیکرد
ممنون از جوابها
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
دکمه های لمسی رو هندزفری چطور کار میکنه
ب اپلیکیشن هم وصل شده ولی دکمه هاش کار نمیکنه
لطفاً راهنمایی کنید
سلام علیرضا عزیز
منظور از کار نکردن دکمه های لمسی رو بیشتر توضیح بفرمایید؟
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام نرم افزار هایلو رو نصب کردم جهت ثبت نام ایمیل میدم اما آیتم بعدی که پسورد باید بدم غیر فعاله و آیتم سوم که مربوط به کد هست فعاله. لطفاً راهنمایی
سلام محمودعزیز
برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
66961856
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
من نمیتونم بصورت هوزمان از ایرپاد چپ و راست استفاده کنم
مشکل کجاست؟
سلام محمد عزیز
طبق آموزش ارائه شده در مجله شیائومی360، هندزفری تان را ریست فکتوری کنید، مشکل برطرف خواهد شد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
دقیقا منم همینم میشه بگین چطور درست شده
سلام Ali عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار از ایمیل استفاده کنید نه شماره موبایل. همچنین درصورت نیاز کشوری غیر از ایران را انتخاب نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام وقت بخیر
برنامه هایلو رو نصب کردم چه از طریق ایمیل چه ازطریق موبایل میزنم به مرحله بعد نمیره
و هر دو گوشی وصل نمیشه
میشه سریعتر یکی درست راهنماییم کنه
سلام یلدا عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار، حتما از ایمیل (نه شماره موبایل) استفاده کنید. همچنین درصورت لزوم کشوری غیر از ایران را انتخاب نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام خسته نبشین من هنسفری gt6 دارم ولی داخل نرم افزار وصل نمیشه همه روش هایی ک گفتین طبق اون جلو رفتم ولی نمیشناسه نرم افزار دلیلش چیه؟
سلام میلاد عزیز
این هندزفری فاقد نرم افزار می باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
با سلام و تشکر از سایت عالی شما حالا که برای gt6 نرم افزار نیست از کجا میشه فهمید چقدر شارژ داره به جز از درصدی که که تو بلوتوث مینویسه از اینکارها تکلیف ما چی میشه با این تکنولوژی 😁😅🥲 فکر کنم باید همیشه کیس اون بزاریم شارژ
سلام مهران عزیز
اگر نسخه بلوتوث موبایل شما 5.0 یا بالاتر می باشد، میزان شارژ در قسمت بلوتوث موبایل نمایش داده می شود.
همچنین وقتی شارژ گوشیها کم شود، بوسیله آلارم صوتی اطلاع رسانی می کند، همچنین کم شدن شارژ کیس نیز توسط چراغ روی آن نمایش داده می شود.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام بعد از نصب اپ ایمیل رو میشه وارد کرد ولی پسورد نمیشه زد چند بار هم اپ رو پاک کردم و دوباره نصب کردم اما نشد
سلام سعید عزیز
شما باید اپلیکیشن رو روی دستگاه دیگیری نصب کنید این مشکل ناهماهنگی اپلیکیشن و سیستم عامل دستگاه شما می باشد
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام وقت بخیر
من هایلو جی تی ۶ خریدم توی قسمت سرچ دیپایس رو پیدا نمیکنه ؛ ساپورت نمیشه توسط نرم افزار یا مشکل دیگه ای هست ؟
سلام غفار عزیز
ممکن است به دلیل جدید بودن این کالا هنوز اپلیکیشن از این هندزفری پشتیبانی نکند و با ابدیت های بعدی این مشکل برطرف شود
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام روز بخیر من سه روز پیش هایلو تی ۱۹ خریدم و برنامه رو از گوگل پلی دانلود کردم اکانت شیاومی درست کردم ولی به محض ورود به برنامه نرم افزار بسته میشه
سلام خالد عزیز
احتمالا ممکن است ورژن اندروید شما سازگاری نداشته باشد یا نیاز به آپدیت برنامه های پیش نیاز داشته باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من هایلو w1 دارم هرکاری که گفتین رو کردم ولی برنامه هندزفری رو نمیشناسه با این که هندزفری به گوشی وصله و اهنگ میخونه
سلام کاوه عزیز
هندزفری را ریست کنید، از لیست بلوتوثهای موبایل هم حذف کنید، سپس تمامی مراحل ذکرشده در متن فوق را به ترتیب انجام دهید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من هایلو w1 دارم هرکاری که گفتین رو کردم ولی برنامه هندزفری رو نمیشناسه با این که هندزفری به گوشی وصله و اهنگ میخونه
سلام دوست عزیز
هندزفری را ریست کنید، از لیست بلوتوثهای موبایل هم حذف کنید، سپس تمامی مراحل ذکرشده در متن فوق را به ترتیب انجام دهید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من چند وقت میخوام برنامه haylou باT19جفت کنم ولی نمیشه تا میام گذار واژه بزنم برنامه نمیزار
خودشم از قبل اکانت نداشتم میشه راهنمایی کنید
سلام Mhti عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری، باید زبان پیش فرض گوشی موبایل روی انگلیسی تنظیم شده باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام ایا نرم افزار taylot19 روی گوشی سامسونگ نصب میشه
سلام Rajab عزیز
بله، این نرم افزار بر روی اندروید نسخه 5 و بالاتر و همچنین IOS نسخه 10 و بالاتر قابل نصب میباشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام. من چن ماه میشه ک هایلو تی 19 خریدم اما الان سمت راستیه اصلا وصل نمیشه و فقط سمت چپی وصل میشه. ریست هم کردم اما درست نشد. میشه بگین چه کار باید بکنم؟
سلام زهرا عزیز
لطفا با واحد فنی تماس بگیرید.
02166961856
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام این برنامه مناسب مدل T15 هست؟
سلام محمد عزیز
بله، تمامی هندزفری های برند هایلو از نرم افزار HAYLOU (با لوگوی نارنجی) استفاده میکنند.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
اگه نمیتونید ثبت نام کنید با اکانت فیسبوک راحت میشه ثبت نام کرد اگه نشد با vpn حتما میشه
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام خسته نباشید من ۱ سال هست haylou t15
دارم ولی به هیچ برنامه ای وصل نمیشه چه کنم هر برنامه ای بگین ریختم وصل نمیشه
سلام محمد جواد عزیز
هندزفری را از طریق بلوتوث به گوشی Pair کنید.
نرم افزار HAYLOU (با لوگوی نارنجی) را نصب کنید و حساب کاربری را با استفاده از ایمیل (نه شماره موبایل) ایجاد کنید (کشور ایران را انتخاب نکنید).
پس از ورود به نرم افزار به سوالات پرسیده شده جواب دهید، بعد از ورود به صفحه اصلی، در نوار پایین گزینه Device و بعد از آن گزینه Add Device را انتخاب نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام. من همه این کارارو کردم. ولی بازم اپلیکیشن پیداش نمیکنه. چیکار کنم؟ 😔
سلام امیرحسین عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار، حتما از ایمیل (نه شماره موبایل) استفاده کنید، همچنین درصورت لزوم، کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید.
(اگر به هر طریقی تشخیص داده شود که شما کاربر ایرانی هستید، دسترسی شما مسدود خواهد شد)
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام خسته نباشید
من هم هندزفری به گوشی کانکت هست ولی برنامه پیدا نمیکنه هندزفری رو چیکار باید بکنم
مدل هندزفری more pods هستش
سلام عرفان عزیز
برای هندزفری MoriPods باید از نرم افزار HAYLOU (با لوگوی نارنجی) استفاده کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام خسته نباشید ببخشید هدفونن من haylou w1 هست ولی وقتی روی find divine میزنم چیزی پیدا نمیشه حتی با اینکه هدفون از قبل به گوشی متصل میشه راهنمایی کنید
سلام امیر عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار HAYLOU (با لوگوی نارنجی) از ایمیل استفاده کنید. (از شماره موبایل برای فعال سازی حساب کاربری استفاده نکنید)
همچنین کشور خود را نیز غیر از ایران انتخاب نمایید. چون بدلیل تحریمهای بین المللی اگر تشخیص دهند کاربر از ایران است دسترسی او را محدود یا مسدود میسازند.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام خسته نباشید ببخشید هدفونن من haylou w1 هست ولی وقتی روی find divine میزنم چیزی پیدا نمیشه حتی با اینکه هدفون از قبل به گوشی متصل میشه راهنمایی کنید
سلام محمد عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار HAYLOU (با لوگوی نارنجی) از ایمیل استفاده کنید. (از شماره موبایل برای فعال سازی حساب کاربری استفاده نکنید)
همچنین کشور خود را نیز غیر از ایران انتخاب نمایید. چون بدلیل تحریمهای بین المللی اگر تشخیص دهند کاربر از ایران است دسترسی او را محدود یا مسدود میسازند.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من کد که برام میاد از طریق ایمیل وقتی تو گوشیم میزنم میگه (قالب رمز عبور نامعتبر است). میشه راهنمایی کنید
سلام متین عزیز
رمز عبور شما باید حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد باشد. (زبان کیبورد موبایل انگلیسی باشد)
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من کدی که از طریق ایمیل به من داره تو برنامه هایلو میزنم میگه ( قالب رمز عبور نامعتبر است ) میشه راهنمایی کنید .
سلام متین عزیز
رمز عبور شما باید حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد باشد. (زبان کیبورد موبایل انگلیسی باشد)
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من کدی که از طریق ایمیل به من داره تو برنامه هایلو میزنم میگه ( قالب رمز عبور نامعتبر است ) میشه راهنمایی کنید .
سلام متین رودسرابی عزیز
رمز عبور شما باید حداقل 8 کاراکتر و ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد باشد. (زبان کیبورد موبایل انگلیسی باشد)
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
کدی که برای من ارسال میشه ۴ رقمی است مثلاً ۶۵۷۹
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
هایلو من قبلا به گوشیم وصل بود الان هر کاری میکنم دیگه حتی پیداشم نمیکنه اگه باید ریست شه نحوه ریست کردنشو بم بگید لطفا
سلام matzieh عزیز
از طریق لینک زیر میتوانید هندزفری خود را ریست نمایید.
ریست فکتوری هندزفری Haylou T19
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من می خوام به تلویزیون وصلشون کنم اما رمز می خواد نمی دونم چی باد بزنم لطفا راهنماییم کنید
سلام بهار عزیز
احتمالا نسخه بلوتوث تلویزیون شما با هندزفری سازگاری ندارد یا از پروتکل های انتقال صوت از طریق بلوتوث پشتیبانی نمیکند.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من می خوام به تلویزیون وصلشون کنم اما رمز می خواد نمی دونم چی باد بزنم اگر راهنماییم کنید ممنون میشم
سلام بهار عزیز
احتمالا نسخه بلوتوث تلویزیون شما با هندزفری سازگاری ندارد یا از پروتکل های انتقال صوت از طریق بلوتوث پشتیبانی نمیکند.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
خسته نباشید..ببخشید چه جوری میشه به کامپیوتر وصل کنم هنسفری رو؟؟
سلام زهرا عزیز
به تنظیمات بلوتوث کامپیوتر خود رفته و گزینه Add a Bluetooth Device را انتخاب و مراحل را ادامه دهید.
در صورت نیاز به کلمه عبور از “0000” استفاده کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
من هایلو t15 دارم میخوام از اپ هایلو دستگاه ام رو شناسایی کنم شناسایی نمیکنه .
و مینویسه باید در ستیگ هدست بلوتوثی رو تنظیم کنم اما در ستینگ چیزی نداره
میشه راهنمایی ام کنید
سلام …. عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزرا هایلو، باید از ایمیل بجای موبایل استفاده نمایید، همچنین کشور خود را غیر از ایران انتخاب کنید.
درصورتی که شما یه عنوان کاربر ایرانی شناسایی شوید، دسترسی شما مسدود میشود.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام خسته نباشید
اپلیکیشن رو نصب کردم از طریق Twitter وارد شدم قسمت add device میرم دوربین گوشی رو باز میکنه Qrمیخاد باید چیکار کنم ایرپاد من جفت باهم وصل نمیشه 😕
سلام میلاد عزیز
باید نرم افزار HAYLOU با لوگوی نارنجی را نصب کرده باشید، پس از ساخت حساب کاربری، در قسمت پایین-راست صفحه اصلی گزینه Devices را انتخاب کرده و سپس گزینه Add Device را انتخاب کنید.
ضمنا اگر تشخیص دهند که کاربر ایرانی هستید، دسترسی شما را مسدود خواهند کرد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
اپلیکیشن رو نصب کردم از طریق Twitter وارد شدم قسمت add device میرم دوربین گوشی رو باز میکنه Qrمیخاد باید چیکار کنم ایرپاد من جفت باهم وصل نمیشه
سلام میلاد عزیز
باید نرم افزار HAYLOU با لوگوی نارنجی را نصب کرده باشید، پس از ساخت حساب کاربری، در قسمت پایین-راست صفحه اصلی گزینه Devices را انتخاب کرده و سپس گزینه Add Device را انتخاب کنید.
ضمنا اگر تشخیص دهند که کاربر ایرانی هستید، دسترسی شما را مسدود خواهند کرد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
اپ هایلو هنذفری من رو پیدا نمیکنه .
از طریق ایمیل وارد شدم و قاعدتا نمیتونن بفهمن من ایرانی ام که بخوان تحریمم کنن.
زمانیکه پیدا نمیکنه مینویسه برای هدفون های بلوتوثی از ستینگ باید وارد شی.
اما تو ستینگ هم چیزی پیدا نمیشه که بخوام متصل شم
سلام محراب عزیز
اگر نرم افزار Haylou با لوگوی نارنجی رنگ را نصب کرده و مراحل را طبق آموزش فوق انجام داده اید و موفق به اتصال نرم افزار نشده اید، کشوری که موقع ساخت حساب کاربری انتخاب کرده اید را تغییر دهید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام . هدفون من به اپلیکیشن به هیچ وجه وصل نمیشه . هم اندروید امتحان کردم و هم آیفون
سلام حمید عزیز
نرم افزار Haylou با لوگوی نارنجی را نصب و با استفاده از ایمیل (نه موبایل) حساب کاربری ایجاد کنید. کشور را نیز غیر از ایران انتخاب کنید.
پس از ساخت حساب کاربری، در صفحه اصلی نرم افزار قسمت پایین-راست گزینه Device زا انتخاب کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
من هرچی میخواهم هندزفری هایلوw1
را به اپلیکیشن هایلو وصل کنم نمیشه
با فیلترشکن هم اکانتمو ساختم اصلا پیدایش نمیکنه
چرا؟
سلام علی عزیز
نیازی به استفاده ار فیلتر شکن نیست.
نرم افزار Haylou با لوگوی نارنجی را نصب و با استفاده از ایمیل (نه موبایل) حساب کاربری ایجاد کنید. کشور را نیز غیر از ایران انتخاب کنید.
پس از ساخت حساب کاربری، در صفحه اصلی نرم افزار قسمت پایین-راست گزینه Device زا انتخاب کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من هرکاری میکنم ثبت نام نمیشه باید چکارکنم
سلام امیررضا عزیز
نرم افزار Haylou با لوگوی نارنجی را نصب و با استفاده از ایمیل (نه موبایل) حساب کاربری ایجاد کنید. کشور را نیز غیر از ایران انتخاب کنید.
پس از ساخت حساب کاربری، در صفحه اصلی نرم افزار قسمت پایین-راست گزینه Device زا انتخاب کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام خسته نباشید این نرم افزار برای haylo gt3 کار میکنه و اگر ساپورت میکنه چجوری وصلش کنم چون هرکاری کردم پیدا نمیکرد
سلام امید عزیز
نرم افزار HAYLOU با لوگوی نارنجی را نصب و با ایمیل (نه موبایل) حساب کاربری بسازید و کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید.
سپس در صفحه اصلی نرم افزار قسمت پایین-چپ گزینه Device را انتخاب کرده و مراحل را ادامه دهید
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام متاسفانه t15 به هیچ عنوان به برنامه وصل نمیشه
من t15با بلوتوس pair کردم ولی بازم نشد scan که می کنه پیدا نمی کنه دستگاه رو
سلام علیرضا عزیز
نرم افزار HAYLOU با لوگوی نارنجی را نصب کنید، با ایمیل (نه شماره موبایل) حساب کاربری بسازید و کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید.
پس از فعال سازی نرم افزار، درصفحه اصلی قسمت پایین-راست گزینه Device را انتخاب و بقیه مراحل را ادامه دهید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
جمیل رو وارد میکنم رو پسورد نمیره رمزدهم میاد ولی رو پسورد نمیه اصلا
سلام شاهین عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری، زبان موبایل را انگلیسی کنید (منوها انگلیسی باشند)
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام هندزفری t19 دارم چراغ باکس و هدفون ها خاموش شد به شارژ هم که وصل میکنم روشن نمیشه
سلام پدرام عزیز
ممکن است مدار شارژ یا باتری هندزفری تان خراب شده باشد.
برای رفع مشکل به مراکز تعمیر کالاهای دیجیتال مراجعه کنید یا با واحد فنی تماس بگیرید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام وقت بخیر واقعیتش من ایرفون هایلو موریپاد رو چند روزی هست گرفتم و خواستم با این برنامه کنترلش کنم ولی هر چی سعی کردم نتونستم تو قسمت اد دیوایس پیداش کنم و ادش کنم در صورتی که همه مراحل رو انجام دادم
ممنون میشم کمکی کنید
سلام علیرضا عزیز
نرم افزار HAYLOU با لوگوی نارنجی را نصب کنید، با ایمیل (نه شماره موبایل) حساب کاربری بسازید و کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید.
پس از فعال سازی نرم افزار، درصفحه اصلی قسمت پایین-راست گزینه Device را انتخاب و بقیه مراحل را ادامه دهید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
وقت بخیر. نسخه بلوتوث ایرپاد باید با گوشی یکی باشه؟ من w1 میخوام بخرم که بلوتوثش ۵.۲ هست ولی گوشیم ۵ هست متصل نمیشه؟؟
سلام محسن عزیز
مشکلی برای اتصال نخواهید داشت.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من برنامه را نسب کردم وقتی میخوام سبتنام کنم رمز غیر فعال هست
سلام معین عزیز
برای ساخت حساب کاربری در نرم افزار، باید زبان گوشی موبایل خود را روی انگلیسی قراردهید، از ایمیل (نه شماره موبایل) برای ساخت حساب کاربری استفاده کنید و کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام ، هندزفری تی 19 بدون برنامه و فقط با بلوتوث نصب میشه یا خیر.. متشکر
سلام محمود عزیز
تمامی هندزفری ها بدون نرم افزار نیز قابل استفاده می باشند.
نرم افزار ها برای مشاهده میزان شارژ تک تک گوشیها و کیس و همچنین تنظیمات مختلف لمسی و صوتی استفاده میشود.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من t19هایلو خریدم ولی صداش از ته چاه میاد هر جفتش و بی نهایت صداش ضعیفه دستگاه خرابه ؟
سلام شایان عزیز
اگر کالای شما دارای گارانتی می باشد به شرکت گارانتی کننده مراجعه کنید.
درغیر اینصورت برای رفع مشکل به مراکز تعمیر کالاهای دیجیتال مراجعه کنید یا با واحد فنی تماس بگیرید.
02166961856
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
من برنامه هایلو با لوگوی نارنجی رو نصب کردم
زبان گوشی ام انگلیسی
ثبت نام از طریق ایمیل انجام دادم و در هیچکجای ایمیل انتخاب شور نداشت
اما برای اتصال هایلو تی ۱۵ به برنامه در بخش اد دیوایس مشکل دارم
ممکنه راه حل رفع مشکل اتصال رو بگید
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام هنگام ثبت نام چرا قسمت پسورد نمیتونم چیزی تایپ کنم
سلام حمید عزیز
باید زبان پیش فرض موبایل خود را انگلیسی قرار دهید تا مشکل برطرف شود.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام هنگام ثبت نام در اپلیکیشن هایلو چرا قسمت پسورد نمیتونم چیزی تایپ کنم
اجازه تایپ نمیده
سلام حمید عزیز
باید زبان پیش فرض موبایل خود را انگلیسی قرار دهید تا مشکل برطرف شود.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من با بولوتوث متصل میشم ولی هر دفعه به یکی از گوشی ها وصل میشه.
موقعی که گوشی چپ رو از کیس برمیدارم به اون وصل میشه و موقعی که گوشی راست رو برمیدارم به اون وصل میشه.خواهش میکنم منو راهنمایی کنید:Haylou T15
سلام Sepehr عزیز
طبق آموزش ارائه شده در مجله شیائومی360 هندزفری خود را ریست کنید، اگر مشکل برطرف نشد با واحد فنی تماس بگیرید.
02166961856
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام اونایی که تو ثبت نام مشکل دارن و اون قسمت پسورد نمیاد زبان خوده گوشی رو به انکلیسی تغییر بدن و فقط از طریق ایمیل ثبت نام کنن مشکل حل میشه برنامه باگ داره و چاره ش فقط همینه
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام تشکر از سایت خوبتون
من براحتی با ایمیل و VPN ثبت نام کردم و وارد هم شدم ولی توی Add Device چیزی نمیشناسه و جایی هم نیست ک دستی T15 رو انتخاب کنم.
ممنون میشم راهنمایی کنید.
سلام Ali عزیز
نباید از VPN استفاده کنید، همچنین کشوری غیر از ایران را انتخاب نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من هایلو T15 دارم با برنامه جفت میشه
سلام محمد عزیز
شرکت Haulou برای مدل T15 نرم افزار ارائه نداده است.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام خسته نباشید
من گوشیم ایفونه و به گوشیم وصلش میکنم وقتی حرف میزنم صدام برای بقیه خیلی کمه
چجوریه چکار باید کنم؟
سلام ریحانه عزیز
طبق آموزش ارائه شده در مجله شیائومی360، هنوزفری را ریست کنید، سابقه آن را از بلوتوث موبایل پاک و مجددا به موبایل خود وصل کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من نمیتونم داخل برنامه پسورد وارد کنم باید چیکار کنم
سلام مجتبیذفنایی عزیز
باید زبان پیش فرض موبایل خود را به انگلیسی تغییر دهید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام. مدیر فنی عزیز وقتی این همه کامنت گرفتید که هندزفری به نرم افزار متصل نمیشه لطفا یک راه حل دیگه ارائه بدید! همه گویا این مشکل رو دارن و شما یک پاسخ واحد و البته ناکارآمد میدید! ممنون میشم اگر راه حل دیگهای هست بدید چون نه من و گویا نه خیلی از دوستان نتونستن متصل شن به نرم افزار مرسی
سلام بهزاد عزیز
یکی از دلایلی که بعضی از کاربران مشکل اتصال دارند، عدم رعایت نکات ساخت حساب کاربری است که بدلیل تحریمها، حتما باید از ایمیل استفاده کنند نه شماره موبایل.
دلیل بعدی عدم آگاهی نسبت به نرم افزار متناسب با هندزفری شان میباشد. شرکت هایلو نرم افزارهای متعددی برای محصولات خود تولید کرده که هر کدام تعداد محدودی از محصولات را پشتیبانی میکنند. همچنین در برخی موارد نرم افزار ارائه شده برای اندروید و آی او اس نیز متفاوت میباشد. راحت ترین روش تشخیص نرم افزار مناسب، اسکن کردن بارکد دوبعدی (QR Code) چاپ ده در دفترچه همراه محصول میباشد.
در زیر نیز لیست محصولات هایلو و نرم افزار های مربوطه آمده است:
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
تازه هندزفریt19 گرفتم تاچش خوب کار نمیکنه ، برای جواب تلفن که باید دوبار بزنم آنقدر باید این کارو انجام بدم تا یک بار بگیره
سلام محمدصادق عزیز

اگر محل دقیق پنل لمسی را لمس نمایید، براحتی عمل مورد نظر انجام خواهد شد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام هندزفری من gt1 pro ولی توی اد دیوایس پیداش نمیکنه
سلام رادوین عزیز
هندزفری های سری GT1 و GT2 و GT3 فاقد نرم افزار رسمی ارائه شده توسط تولید کننده می باشند.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من T19 دارم وارد برنامه میشم همه کار هارو انجام کیدم سپس خطا میده
سلام معین عزیز
از قسمت تنظیمات موبایل به قسمت اپلیکیشن ها رفته و نرم افزار هندزفری را انتخاب کنید و گزینه Clear Cash را انتخاب کنید، اگر مشکل برطرف نشد، در همین قیمت گزینه Clear Data را انتخاب کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من می زنم برنامه جستجو میکنه ولی دستگاه رو پیدا نمیکنه
سلام حامد عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار، باید از ایمیل (نه شماره موبایل) استفاده نمایید. درصورت نیاز نیز کشوری غیر از ایران را انتخاب نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام این نرم افزار برای هایلوw1هم جواب میده
سلام سپهراتحادیه عزیز
بله، همین نرم افزار است.
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار از ایمیل استفاده کنید نه شماره موبایل. همچنین درصورت نیاز کشوری غیر از ایران را انتخاب نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
من میخوام ثبت نام کنم تو نرمافزار هایلو گزینه set password اجازه دسترسی نمیده از پلی استور هم دانلود کردم
سلام محمد عزیز
زبان پیش فرض موبایل تان را به انگلیسی تغییر دهید تا بتوانید حساب کاربری ایجاد کنید.
پس از ایجاد حساب، می توانید مجددا زبان موبایل خود را به فارسی تغییر دهید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام خسته نباشید ممنون میشم بگید چه شارزی مناسب شارژ تی 19 هست .چند امپر هستش
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
من هایلو T15 دارم.باگوشی سامسونگ M51 ست کردم
یک هفته خوب بود
الان یه بار فقط سمت چپی کانکت میشه
یه بار سمت راستی
کلافه شدم
سلام حسن عزیز
طبق آموزش ارائه شده در مجله شیائومی360 هندزفری را ریست فکتوری کنید تا مشکل برطرف شود.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
با سلام بنده هدفون هایلو مدل moripods رو خریداری کردم ولی توی برنامه شناسایی نمیشه
مشکل چیه
سلام امین عزیز
هندزفری Haylou Moripods فاقد نرم افزار رسمی می باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام وقتتون بخیر
حین گوش دادن به موسیقی و فیلم دیدن در کل خیلی قطو وصلی داره و آدم به مرور زمان کلافه میشه انگار که ی سک میفته وسط آهنگ
سلام محمد عزیز
قطع و وصل شدن هندزفری دلایل زیادی می تواند داشته باشد، از جمله مشکل در تنظیمات هندزفری (که معمولا با ریست حل میشود) یا تنظیمات موبایل یا عدم هماهنگی نسخه بلوتوث موبایل با هندزفری.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من t15 گرفتم بعد تو اپیکیشن پیدا نمیکنه
با بلوتوث وصلش کردم به گوشی وی پی انم استفاده کردم
سلام Shayan عزیز
هندزفری Haylou T15 فاقد نرم افزار رسمی می باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
من gt3 هایلو دارم و داخل نرم افزار اصلا پیداش نمیکنه حتی با گزینه اد دیوایس
سلام حسین عزیز
هندزفری Haylou GT3 فاقد نرم افزار رسمی می باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من هنذفری هایلوt19 رو دارم ولی انیمیشن وصل شدن به من نشون نمیده مشکل چیه؟
سلام مهدی عزیز
اگر هندزفری به موبایلتان وصل شده و نرم افزار نیز آن را شناسایی کرده است، مشکلی وجود ندارد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام نرم افزار برای هایلو w1 دارید معرفی کنین ممنون
سلام مجید عریر
هندزفری های سری W1 فاقد نرم افزار می باشند.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
Moripods هم آپ دارد؟
سلام همت عزیز
خیر، هندزفری هایلو موریپادز فاقد نرم افزار می باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام میخواستم بپرسم زمانی ک ایرباد را درون کیس قرار میدم چراغ سفید چشمکزنی در کیس تعبیه شده ییرون کیس مدام در حال چشمک زدن هست و خاموش نمیشود چرا ؟
سلام ناشناس عزیز
هنگام شارژ شدن، چراغهای کیس در حالت چشمک زن قرار میگیرند.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام خوب هستید ببخشید من تی 19رو خریداری کردم به محظ خریداری کردن ازش استفاده کردم دیدم که 10درصد از شارژش رو تو 5دقیقه رفت بدون اینکه کیس رو به شارژ بزنم به محض خریدن ازش استفاده کردم خواستم ببینم مشکل زود خالی کردن ایرپاد ها چییه داشتم اهنگ. گوش میدادم
سلام امیرحسین عزیز
با توجه به طولانی بودن مدت زمان طی شده از زمان تولید محصول در چین تا حمل به ایران و رسیدن به دست مشتری، باتری ها تخلیه می شوند، درنتیجه بهتر است به محض خرید کالا، ابتدا آن را با شارژر استاندارد، بطور کامل شارژ نموده و سپس استفاده نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام ببخشید هایلو t19 های من باهم کانکت نمیشن جدا متصل میشن چیکار کنم
سلام Misha عزیز
طبق آموزش ارائه شده در مجله شیائومی360، هندزفری تان را ریست کنید تا مشکل برطرف شود.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام،هدفون هایلوt19من بعضی مواقع به گوشی متصل میشود و صدا از گوشی شنیده میشه و بعضی مواقع دیگه نه،یعنی علامت کانکت شدن رو گوشی هست ولی صدا از گوشی شنیده نمیشه،ضمنا گوشی من نوکیا 3.2میباشد،ممنون میشوم راهنمایی کنید
سلام مهدی عزیز
هندزفری Haylou T19 داراری بلوتوث نسخه 5.0 می باشد درحالیکه موبایل نوکیا 3.2 دارای بلوتوث نسخه 4.2 می باشد و این اختلاف باعث ایجاد اختلال در عملکرد هندزفری می شود.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
اقا خسته نباشید.من هایلو دبلیو وان دارم.این مدل رو نرم افزار ساپورت میکنه؟چون هرکاری کردم پیدا نکرد هندزفری رو
سلام متین عزیز
خیر، نرم افزار رسمی برای این هندزفری ارائه نشده است.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
ببخشید در بخش اسکن کردن بلوتوث هیچی نمیاد فقط میچرخه و مینویسد re Scan . من دارای moripods haylou هستم
سلام ابوالفضل عزیز
هندزفری Haylou Moripods دارای نرم افزار رسمی نمی باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
نمیتونم کانکنت کنم دستگاه رو با هایلو، یک بار قبلا شد اما دیسکانکت کردم و الان هرکاری میکنم و طبق دستور شما هم پیش میرم نمیشه و فقط یک گوش اکیتو میمونه و اون یکی دی اکتیو
سلام وحید عزیز
باید هندزفری تان را بطور کامل ریست کنید، برای اینکار:
مرحله 1: گوشی ها را در کیس شارژ قرار دهید و درب آن را ببندید.
مرحله 2: درب را باز کنید و روی قیمت لمسی کیس را سه بار لمس کنید. پس از آن، یک نور سفید روی هدفون به آرامی به رنگ سفید چشمک می زند و سپس خاموش می شود.
مرحله 3: درب کیس را ببندید، اکنون تنظیم مجدد انجام می شود.
مرحله 4: سابقه هندزفری را از قسمت بلوتوث موبایل خود حذف و مجددا هندزفری را به موبایل Pair نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام وقتتون بخیر من haylou t15 دارم میخواستم ببینم آیا این اپلیکیشن از این earbuds پشتیبانی می کنه یا خیر
سلام محمد عزیز
خیر، هندزفری Haylou T15 فاقد نرم افزار رسمی می باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام وقت بخیر
آیا هندزفری هایلو مدل GT6 به گوشی آیفوم متصل میشه و اززچه طریقی؟
سلام مهتاب عزیز
تمامی هندزفری های بلوتوثی شیائومی قابلیت اتصال به تمامی دستگاه های دارای بلوتوث نسخه 4.2 و بالاتر را دارند.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام برنامه بالا آوردم از طریق جیمیل و هر کاری می کنم از برنامش به هندزفری وصل نمی شه ولی خوده بلوتوث گوشیم وصل می شه بهش از برنامه نمی شه لطفا راه حل بدین
سلام مبین عزیز
هنگام ساخت حساب کاربری در نرم افزار، حتما از ایمیل (نه شماره موبایل) استفاده کنید، همچنین درصورت لزوم، کشوری غیر از ایران را انتخاب کنید.
(اگر به هر طریقی تشخیص داده شود که شما کاربر ایرانی هستید، دسترسی شما مسدود خواهد شد)
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من می خوام ثبت نام کنم ولی نمیتونم پسورد وارد کنم چیکار باید کنم
سلام Amir عزیز
زبان موبایل خود را انگلیسی کنید تا مشکل برطرف شود.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام نمایش انیمیشن نمیاد ولی از کیس درمیارم کانک میشه
سلام عباس عزیز
نمایش انیمیشن فقط در گوشیهای خانواده شیائومی که دارای سیستم MIUI می باشند، امکان پذیر می باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام وقت بخیر
برای ایرپاد هایلو gt6 نرم افزار هایلو جوابگو هست؟
من نمیتونم بفهمم چه موقع شارژ محفظه ایرپاد تموم میشه .
امکانش هست راهنماییم کنید؟
سلام Ftm عزیز
متاسفانه هندزفری Haylou GT6 فاقد نرم افزار رسمی می باشد.
با توجه به ظرفیت باتری، کیس شارژ میتواند 4بار گوشیها را بطور کامل شارژ نماید. پس از 4بار شارژ کامل گوشیها کیس را شارژ کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام
من ایرپادم وصل میشه دوتاشم ولی گوشی راستش صدا نداره
چیکار کنم
سلام Negin عزیز
هندزفری را طبق آموزش ارائه شده در مجله شیائومی360، ریست فکتوری کنید.
درصورتیکه مشکل برطرف نشد به مراکز تعمیر کالاهای دیجیتال مراجعه کنید یا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
02166961856
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام ایا haylou t15 به این نرمافزار متصل میشه
سلام علی عزیز
هندزفری Haylou T15 فاقد نرم افزار می باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
من هر کاری میکنم اصلا برنامه ش نصب نمیشه،
سلام فاطمه عزیز
از گوگل پلی استور یا اپ استور نرم افزار Haylou (با لوگوی نارنجی) را نصب کنید، با ایمیل (نه شماره موبایل) حساب کاربری بسازید و هندزفری را به نرم افزار متصل نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام من هایلوx1pro دارم ولی پیدا نمیکنه لطفا راهنمایی کنید
سلام محمد عزیز
هندزفری Haylou X1Pro فاقد نرم افزار رسمی می باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
مال من t15 وصل نمیشه چیکار باید کنم
سلام Saleh عزیز
هندزفری Haylou T15 فاقد نرم افزار رسمی می باشد.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام اپلیکیشن هندزفری بلوتوث هایکو مدل t33 آیا هست و اگر هست میشه لینک دانلودش را برام بفرستین
سلام هادی عزیز
برای هندزفری MoriPods باید از نرم افزار HAYLOU (با لوگوی نارنجی) استفاده کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
سلام .
من هندزفری T19 دارم
قبلا میتونستم از هندزفری برای گوشی و لپ تاپم استفاده کنم.اما الان اصلا وصل نمیشه به هیچ کدوم
حتی با QR کد هم نمیتونم به هندزفری متصل بشم در حالی که قبلا امکانش بود ولی الان می نویسه QR نامعتبر.
ریست هم میکنم ولی دوباره نمیشه
سلام صادق عزیز
اگر به درستی فرآیند ریست را انجام داده اید و مشکل برطرف نشده است، برای رفع مشکل باید به مراکز تعمیر کالاهای مجاز مراجعه نمایید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
موقع جستجو هندزفری رو پیدا نمیکنه و فقط میچرخه باید چیکارکنم؟
هندزفریم هایلو Gt 1 هست
سلام کاربر سایت شیائومی ۳۶۰ عزیز
مطمئن شوید که هندزفری (هم کیس و هم گوشیها) از شارژ کافی برخوردار باشند. همچنین بررسی کنید نسخه بلوتوث موبایل تان با هندزفری هماهنگی داشته باشد.
هندزفری را مطابق با آموزش ارائه شده در مجله شیائومی360، ریست کنید.
جهت اطمینان، با یک موبایل دیگر نیز امتحان کنید.
کاربر سایت شیائومی ۳۶۰
موقع جستجو هندزفری رو پیدا نمیکنه و فقط میچرخه باید چیکارکنم؟
هندزفریم هایلو Gt 1 هست
سلام کاربر سایت شیائومی ۳۶۰ عزیز
مطمئن شوید که هندزفری (هم کیس و هم گوشیها) از شارژ کافی برخوردار باشند. همچنین بررسی کنید نسخه بلوتوث موبایل تان با هندزفری هماهنگی داشته باشد.
هندزفری را مطابق با آموزش ارائه شده در مجله شیائومی360، ریست کنید.
جهت اطمینان، با یک موبایل دیگر نیز امتحان کنید.