شیائومی (سیستم ماتریس افزایش سه سطحی شیائومی) را برای حل شکایات مشتریان معرفی کرد.
شیائومی نهمین سالگرد تاسیس خود را در هند جشن می گیرد. در حال حاضر فروش محصولات مختلف همچنان ادامه دارد. این شرکت همچنین سیستم جدی و جدیدی را برای رسیدگی به سوالات و شکایات مشتریان در کشور اعلام کرده است. به آن ماتریس تشدید سه لایه می گویند. برای دانستن جزئیات بیشتر تا انتهای این خبر با ما همراه باشید.
ماتریس تشدید 3 سطح شیائومی در هند معرفی شد
سیستم ماتریس افزایش سه سطحی شیائومی که به تازگی معرفی شده است با هدف کمک به مشتریان در حل مشکلاتشان است. این شرکت می گوید که برای اطمینان از تایید، بررسی و رفع سریع نگرانی ها، طراحی شده است. هدف شیائومی ارائه خدمات یکپارچه و عالی به مشتریان با سیستم جدی و پر سرعتی است.
شیائومی یک شبکه خدمات گسترده در هند دارد. مشتریانی که با دستگاه های خود با مشکل مواجه می شوند می توانند به نزدیک ترین مرکز خدمات خود مراجعه کنند. از طرف دیگر، آنها همچنین می توانند شکایت خود را با استفاده از فرم Redressal Greivance شیائومی از طریق برنامه Mi Store، mi.com یا برنامه Xiaomi Service+ ثبت کنند. همچنین مشتریان می توانند با مراجعه به این لینک شکایات خود را ثبت کنند.
پس از ارسال شکایت، تیم شیائومی بررسی این مشکل را آغاز کرده و در عرض 48 ساعت برای یافتن راه حل مناسب تلاش خواهد کرد. اگر مشکل حل نشده باقی بماند و مشتری راضی نباشد، به طور خودکار به رئیس خدمات مشتری ارسال میشود و کاربران میتوانند در عرض 24 ساعت منتظر پاسخ باشند. با این حال، اگر مشکل همچنان پابرجا بود و در مدت زمان تعیین شده حل نشد، به طور خودکار به دفتر رئیس شرکت ارسال می شود. مشتریان می توانند در عرض 12 ساعت منتظر پاسخ باشند.
سیستم تشدید جدید به این معنی است که دفتر مدیریت ارشد در رسیدگی به شکایات مشتریان درگیر است که احتمالاً مورد استقبال قرار خواهد گرفت. مشتریان می توانند وضعیت شکایات خود را در برنامه سرویس + Xiaomi پیگیری کنند.
ترک یک پاسخ