ساعت هوشمند AMAZFIT GPS Sports شیائومی
آموزش

سوالات متداول در مورد ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی

ساعت هوشمند آمازفیت شیائومی مدل Pace یکی از پرفروش ترین گجت های این شرکت است که قابلیت های متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در ادامه این مطلب می‌خواهیم سوالات متداولی که در مورد ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی مطرح می‌شود را ارائه کنیم و به آن ها پاسخ دهیم. با شیائومی 360 همراه باشید.

معرفی مختصر ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی

شرکت شیائومی فعالیت های گسترده‌ای در حوزه گجت های پوشیدنی دارد و طبق آمار سهم بازار آن در این زمینه از تمام شرکت های دیگر دنیا بیشتر است. رمز موفقیت شیائومی در این زمینه مربوط به دو اصل می‌شود که به ترتیب کیفیت و قیمت مناسب خواهند بود. اغلب گجت های پوشیدنی که توسط این کمپانی روانه می‌شوند کیفیت ساخت بالایی دارند و کارایی مطلوبی هم ارائه می‌کنند اما در عین حال قیمت رقابتی و مقرون به صرفه‌ای برای آن ها در نظر گرفته شده است. این امر سبب می‌شود تا استقبال خوبی از محصولات این شرکت به عمل آید. ساعت هوشمند آمازفیت پیس شیائومی یکی از این دسته محصولات پرفروش و موفق است که آمار فروش عالی داشته و می‌تواند گزینه خرید بسیار خوبی برای هر فردی باشد. ما در ادامه این مطلب می‌خواهیم سوالات متداولی که در مورد این اسمارت واچ ارائه می‌شود را مطرح سازیم و پاسخ این سوالات را هم خدمتتان ارائه کنیم. بنابراین با شیائومی 360 همراه باشید.

چگونه واحد نمایش مسافت را از میل به کیلومتر و برعکس تغییر دهیم؟

برای انجام این کار کافیست از منوی تنظیمات اپلیکیشن Amazfit Watch استفاده کنید. با تغییر دادن واحد نمایش مسافت در این اپلیکیشن، واحد آن در ساعت هوشمند Amazfit Pace هم تغییر می‌کند. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن Amazfit Watch را اجرا کنید.
  • به تب پروفایل (Profile) بروید.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • تغییر واحد مورد نظرتان را با انتخاب گزینه Unit و تغییر دو آپشن مربوط به آن انجام دهید.
  • به صفحه قبل مراجعه کنید و انگشت خود را به سمت پایین سوایپ نمایید تا صفحه اپلیکیشن رفرش شده و تغییرات مورد نظرتان اعمال گردد.

به همین سادگی می‌توانید واحد نمایش مساقت در اپلیکیشن ساعت و همچنین روی واچ فیس آن را تغییر دهید.

چگونه یک عکس خاص را روی صفحه ساعت قرار دهیم؟

ساعت هوشمند آمازفیت پیس شیائومی از قابلیت بارگذاری عکس روی صفحه خود پشتیبانی می‌کند. برای انجام این کار کافیست به شرح زیر عمل کنید:

  • اپلیکیشن Amazfit Watch را اجرا کنید.
  • گزینه Watch Faces را انتخاب کنید.
  • به پایین صفحه بروید و گزینه Load Image را انتخاب کنید.
  • یکی از دو گزینه Take Photo (ضبط عکس جدید) یا Choose from Photos (انتخاب از عکس های گالری) را انتخاب کنید تا بارگذاری آن انجام شود.

مشاهده خواهید کرد که عکس انتخاب شده در واچ فیس ساعت شما به تصویر کشیده می‌شود.

چگونه اطلاعات پروفایل (تاریخ تولد، وزن، قد و غیره) را تغییر دهیم؟

برای تغییر دادن اطلاعات کاربر کافیست به شرح زیر عمل کنید:

  • اپلیکیشن Amazfit Watch را اجرا کنید.
  • به تب پروفایل (Profile) بروید.
  • آیکون کاربری خود که در وسط صفحه وجود دارد را لمس کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که لیست اطلاعات شما نمایان می‌شود. با انتخاب هر یک از این اطلاعات قادر به تغییر آن ها خواهید بود.

پس تمام اطلاعات کاربری نظیر تاریخ تولد، وزن، قد و غیره در اپلیکیشن Amazfit Watch قابل تغییر هستند.

بهترین اپلیکیشن برای استفاده از ساعت شیائومی آمازفیت Pace چیست؟

بهترین اپلیکیشنی که می‌توانید از آن در کنار ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی استفاده کنید، اپلیکیشن Amazfit Watch است که برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است و به راحتی در گوشی های اندرویدی و آیفون های اپل قابل نصب خواهد بود.

چگونه دوباره به بارکد QR دسترسی یابیم؟

در حین راه اندازی اولیه ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pace یک کد QR نمایان می‌شود. اگر بنا به هر دلیل بعدا دوباره به این کد نیاز پیدا کردید باید ساعت را فکتوری ریست کنید. برای انجام این کار کافیست به شرح زیر عمل نمایید:

  • به صفحه هوم ساعت بروید.
  • به سمت بالا سوایپ کنید و سپس به سمت چپ سوایپ نمایید تا گزینه More Settings را ببینید.
  • گزینه More Settings را انتخاب و سپس به سمت بالا سوایپ کنید.
  • گزینه Factory Reset را انتخاب و گزینه‌ای که یک تیک دایره‌ سبز رنگ دارد را انتخاب نمایید.

در این حالت ساعت شما فکتوری ریست خواهد شد و با راه اندازی مجدد کد QR آن نمایان می‌شود.

چگونه به حافظه ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی موزیک ارسال کنیم؟

ساعت هوشمند آمارفیت شیائومی مدل Pace قابلیت ذخیره موزیک در خود را دارد. برای انجام این کار باید حتما از یک کامپیوتر واسط استفاده شود. فرمت های MP3 و M4A توسط این ساعت قابل پشتیبانی هستند و اتصال آن به کامپیوتر باید با سیم شارژر مناسب خودش انجام گیرد. بدین منظور در کامپیوترهای ویندوزی به شرح زیر عمل کنید:

  • ساعت شیائومی آمازفیت Pace را با کابل رابط به کامپیوتر متصل کنید.
  • به بخش My Computer لپ تاپ یا کامپیوترتان بروید و درایو جدیدی که ایجاد شده را انتخاب کنید.
  • وارد پوشه Music شوید.
  • حالا تمام فایل های موزیکی که تمایل دارید در ساعت ذخیره شوند را به این مسیر منتقل کنید.

اگر از مک بوک های اپل استفاده می‌کنید و می‌خواهید با آن به ساعت Amazfit Pace موزیک منتقل نمایید با مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا برنامه Android File Transfer سازگار با سیستم عامل MacOS را دانلود و روی سیستم نصب کنید.
  • با استفاده از کابل مناسب ساعت آمازفیت جی پی اس را به مک بوک متصل نمایید.
  • برنامه Android File Transfer را اجرا کنید.
  • روی پوشه Music دو بار کلیک کنید تا باز شود.
  • حالا موزیک هایی که می‌خواهید از مک بوک به ساعت منتقل شوند را کپی و در مسیر Music پیست (Paste) نمایید.

پس انتقال موزیک از کامپیوترهای ویندوزی و همچنین مک بوک های اپل به ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pace امکانپذیر است. با انجام این کار می‌توانید ضمن اتصال ساعت مذکور به یک هندزفری بلوتوث از پخش موزیک مستقل و بدون نیاز به گوشی لذت ببرید.

چگونه هندزفری یا هدست بلوتوث را به ساعت Amazfit Pace شیائومی متصل کنیم؟

برای وصل کردن هندزفری یا هدفون بلوتوث به ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • هدفون بلوتوث خود را در وضعیت “آماده برای اتصال” قرار دهید.
  • به هوم اسکرین ساعت مراجعه کرده و به سمت پایین و سپس چپ سوایپ کنید.
  • گزینه More Settings را انتخاب نمایید.
  • گزینه Connections را انتخاب کنید.
  • گزینه Bluetooth را انتخاب کنید تا جستجو برای پیدا کردن گجت های اطراف و در دسترس ساعت هوشمند شیائومی آغاز شود.
  • وقتی نام هدفون بلوتوث روی صفحه ساعت نمایان شد، آن را انتخاب کنید و منتظر بمانید که اتصال مابین دو گجت انجام شود.

به این صورت می‌توانید هر هدفون یا هندزفری بلوتوثی را به ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت پیس متصل کنید.

چگونه در ساعت هدف ایجاد کنیم؟

ساعت شیائومی Amazfit Pace این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد که در آن اهدافی تنظیم و مشخص نمایید. پس از انجام این کار به محض اینکه به هدف مورد نظر دست پیدا کنید، ساعت زنگ هشداری برایتان ارائه می‌کند. به منظور تنظیم هدف در این ساعت کافیست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • به هوم اسکرین ساعت بروید.
  • به سمت چپ و سپس راست سوایپ کنید.
  • ویجت Steps را انتخاب کنید.
  • به سمت پایین سوایپ کنید تا گزینه Settings نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا آپشن های Step Goal، Goal Alert و Move Alert نمایان شود.
  • برای تعیین Step Goal کافیست آن را انتخاب و هدف مورد نظرتان را مشخص نمایید.
  • با انتخاب دو گزینه Move Alert و Goal Alert هم می‌توانید هشدارهای ساعت در ازای دستیابی به هدف و همچنین هشدار حرکت کردن در شرایطی که برای مدتی بی‌حرکت بوده‌اید را فعال و غیره فعال نمایید.

پس امکان تعیین هدف و همچنین فعال و غیر فعال کردن هشدار ساعت برای دستیابی به آن از طریق مراحلی که شرح دادیم وجود دارد.

ساعت هوشمند AMAZFIT GPS Sports شیائومی

چگونه نوتیفیکیشن اپلیکیشن ها را در ساعت غیر فعال یا فعال کنیم؟

قابلیت پوش نوتیفیکیشن (Push Notification) در ساعت هوشمند سبب می‌شود تا نوتیفیکیشن اپلیکیشن ها روی صفحه نمایش آن به تصویر کشیده شوند. خوشبختانه امکان مدیریت نمایش نوتیفیکیشن ها وجود دارد. بدین منظور کافیست:

  • به هوم اسکرین اپلیکیشن Amazfit Watch بروید و گزینه Notification Settings را انتخاب کنید.
  • با استفاده از گزینه‌ای که ارائه شده می‌توانید قابلیت نمایش نوتیفیکیشن اپلیکیشن ها روی ساعت را فعال و غیر فعال نمایید.
  • اگر می‌خواهید از نمایش نوتیفیکیشن اپلیکیشن خاصی در ساعت جلوگیری کنید کافیست وارد بخش App Blacklist شوید و اپلیکیشن مورد نظر را به این لیست اضافه نمایید.

دقت داشته باشید که ممکن است نوتیفیکیشن برخی از اپلیکیشن ها قابلیت نمایش در ساعت را نداشته باشند.

چگونه نمایش ساعت را از 24 به 12 تغییر دهیم؟

برای تغییر دادن نحوه نمایش ساعت در اسمارت واچ Amazfit Pace شیائومی کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • به سمت پایین سوایپ کنید تا گزینه System Settings را ببینید.
  • گزینه System Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه More Settings را انتخاب نمایید.
  • به سمت بالا سوایپ کنید و گزینه Common را انتخاب نمایید.
  • حالا می‌توانید از طریق گزینه Time Format نحوه نمایش ساعت را مابین 12 و 24 تغییر دهید.

پس ساعت هوشمند AMAZFIT GPS Sports شیائومی قابلیت نمایش زمان در هر دو حالت 12 ساعته و 24 ساعته را دارد.

چگونه به اطلاعات وضعیت خواب و فعالیت های خود دسترسی پیدا کنیم؟

تمام اطلاعات مربوط به وضعیت خواب کاربر و همچنین فعالیت های جسمانی وی فقط از طریق خود ساعت قابل رویت هستند و در اپلیکیشن Amazfit Watch ارائه نمی‌شوند. تنها اطلاعات مربوط به دویدن های کاربر از طریق این اپلیکیشن و اکانت Strava قابل مشاهده خواهند بود. پس اگر می‌خواهید جزئیات کیفیت خواب و همچنین فعالیت های خود را ببینید، از منو و گزینه های خود ساعت شیائومی آمازفیت GPS Sports استفاده کنید.

چگونه اکانت Strava را به اپلیکیشن Amazfit Watch متصل کنیم؟

امکان همگام‌سازی اطلاعات دویدن های کاربر با اکانت Strava وجود دارد، اما همانطور که در بخش قبل گفتیم اطلاعات مربوط به قدم های کاربر و وضعیت خواب وی از این طریق قابل مشاهده در اپلیکیشن موبایل نخواهند بود. برای همگام سازی اکانت Strava باید اپلیکیشن Amazfit Watch را اجرا کنید و از روی هوم اسکرین آن گزینه Activity Sync را انتخاب نمایید. مشخصات اکانت Strava خود را وارد کنید (اگر اکانت Strava ندارید باید بسازید). زمانی که اتصال اکانت Strava و اپلیکیشن Amazft Watch انجام شد، گزینه Data Sync را انتخاب کنید تا اطلاعات مربوط به دویدن های شما همگام سازی شود. از این پس می‌توانید از اپلیکیشن Amazfir Watch این اطلاعات را مشاهده کنید. با طی کردن این مراحل، امکان مشاهده اطلاعات دویدن های شما با جزئیات بیشتر از طریق اپلیکیشن اختصاصی Strava هم امکانپذیر می‌شود.

آیا اسمارت واچ آمازفیت اسپرت از ردیابی دائم ضربان قلب پشتیبانی می‌کند؟

بله، خوشبختانه ساعت هوشمند Amazfit شیائومی قابلیت ردیابی مداوم ضربان قلب کاربر را دارد. جزئیات ضربان قلب کاربر در این ساعت در بازه زمانی 4 ساعت گذشته نمایش داده خواهد شد. برای دستیابی به این اطلاعات کافیست به شرح زیر عمل کنید:

  • وارد ویجت Hear Rate یا همان ضربان قلب شوید.
  • چارتی که برای ارائه اطلاعات ضربان قلب ارائه شده را لمس نمایید.
  • با روشن کردن اسلایدر این گزینه، قابلیت ردیابی و نمایش دائمی ضربان قلب کاربر در ساعت فعال می‌شود.

پس ساعت هوشمند شیائومی Amazfit از قابلیت ردیابی مداوم ضربان قلب کاربر و ثبت اطلاعات مربوط به آن هم پشتیبانی می‌کند.

سنسور GPS ساعت چطور فعال می‌شود؟

زمانی که کاربر از ویجت های ورزشی یا همان Sport Widgets یک گزینه را انتخاب کند، سنسور GPS ساعت به طور خودکار فعال می‌شود. در این شرایط جستجو برای ارتباط برقرار کردن با ماهواره های GPS توسط ساعت آغاز خواهد شد و بعد از برقراری این ارتباط، ردیابی موقعیت مکانی کاربر و سایر اطلاعاتی که از جی پی اس به دست می‌آیند امکانپذیر خواهد شد.

چگونه مشکل نمایش نوتیفیکیشن ها روی ساعت را برطرف کنیم؟

اگر بنا به هر دلیل برای نمایش نوتیفیکیشن ها روی ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی به مشکل برخوردید، مراحل زیر را انجام دهید:

  • اپلیکیشن Amazfit Watch را در گوشی اجرا کنید.
  • گزینه View Details را انتخاب نمایید.
  • گزینه Unpair را انتخاب کنید.
  • اپلیکیشن را در گوشی به طور کامل ببندید و از بخش Recent Apps هم حذف کنید.
  • حالا به بخش تنظیمات بلوتوث گوشی بروید.
  • ساعت آمازفیت شیائومی را از لیست دستگاه های موجود انتخاب و ارتباط آن با گوشی را متوقف سازید.
  • ساعت آمازفیت Sports را از لیست دستگاه هایی که به طور خودکار قابلیت اتصال به بلوتوث گوشی را دارد حذف کنید.

حالا دو بار ارتباط مابین گوشی و ساعت را از طریق بلوتوث و همچنین اپلیکیشن Amazfit Watch برقرار سازید. اگر مشکل برطرف نشد، دوباره مراحل فوق را انجام داده و سپس مراحل زیر را هم طی کنید:

  • اپلیکیشن Amazfit Watch را از گوشی حذف و دوباره نصب کنید.
  • به منوی تنظیمات (Settings) ساعت خود بروید.
  • گزینه More Settings و سپس Factory Reset را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا اطلاعات ساعت به طور کامل حذف شوند.
  • با استفاده از بلوتوث و اپلیکیشن Amazfit Watch ارتباط مابین گوشی و ساعت را برقرار سازید.

بدون تردید با طی کردن این مراحل مشکل نمایش نوتیفیکیشن ها بر روی صفحه ساعت از بین می‌رود.

صفحه ساعت روی نمایش نوتیفیکیشن یا بخشی دیگر هنگ کرده است! چه باید کرد؟

اگر بنا به هر دلیل ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت اسپرت شما روی صفحه خاصی هنگ کرد مراحل زیر را برای رفع مشکل انجام دهید:

  • سعی کنید ساعت را روشن و خاموش (ریستارت) کنید.
  • دکمه کنار ساعت را برای چند ثانیه نگه دارید تا ساعت خاموش شود.
  • دوباره دکمه مذکور را نگه دارید تا ساعت روشن شود.

با انجام این کار مشکل هنگ کردن ساعت روی صفحه‌ای خاص برطرف می‌شود. اگر مشکل برطرف نشد باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به صفحه اصلی اپلیکیشن Amazfit Watch بروید.
  • گزینه View Details را انتخاب کنید.
  • گزینه Unpair را انتخاب نمایید.
  • اپلیکیشن Amazfit Watch را فورس استاپ (Force Stop) کرده و از بخش Recent Apps حذف کنید.
  • به منوی تنظیمات بلوتوث گوشی بروید.
  • ارتباط مابین گوشی و ساعت را از منوی بلوتوث متوقف کنید.

حالت دوباره دو گجت را به هم متصل نمایید و اپلیکیشن Amazfit Watch را هم با ساعت هوشمند شیائومی سینک کنید. اگر مشکل همچنان پابرجا بود ملزم به فکتوری ریست کردن ساعت خواهید شد. بدین منظور باید مراحل زیر طی شود:

  • به بخش More Settings و سپس Factory Reset را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا اطلاعات ساعت به طور کامل حذف شوند.

حالا دوباره ارتباط مابین ساعت و گوشی را برقرار سازید. مطمئنا در این شرایط مشکل برطرف می‌شود.

چگونه ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی را فکتوری ریست کنیم؟

به منظور فکتوری ریست کردن ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pace کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • به صفحه هوم ساعت بروید.
  • به سمت بالا و سپس چپ سوایپ کنید.
  • گزینه More Settings را انتخاب نمایید.
  • به سمت بالا سوایپ کنید.
  • گزینه Factory Reset را انتخاب نمایید.
  • دایره سبز رنگی که یک تیک داخل آن زده شده را انتخاب کنید.

بدین ترتیب ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت اسپرت فکتوری ریست می‌شود و دوباره با نمایش بارکد QR راه‌اندازی خواهد شد.

چگونه واحد نمایش دما را تغییر دهیم؟

امکان تغییر دادن واحد دما مابین سانتیگراد و فارنهایت در ساعت هوشمند شیائومی Amazfit وجود دارد. برای انجام این کار در سیستم عامل اندروید کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  • از بخش زیرین هوم اسکرین گزینه Applications را انتخاب کنید.
  • آیکون چرخ دنده کنار گزینه Weather را انتخاب کنید.
  • حالا گزینه Temperature Unit را انتخاب کنید.
  • مابین دو گزینه Centigrade (سانتیگراد) و Fahrenheit (فارنهایت) گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

برای تغییر دادن واحد نمایش دما در آی او اس هم باید مراحل زیر طی شود:

  • گزینه Application Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Weather Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Temperature Unit را انتخاب نمایید.
  • مابین دو گزینه Centigrade (سانتیگراد) و Fahrenheit (فارنهایت) گزینه مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پس ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت GPS Sports قابلیت نمایش دما در هر دو حالت سانتیگراد و فارنهایت را دارد و با انجام مراحل فوق قادر به تغییر نحوه نمایش درجه دما خواهید بود.

چگونه بخش های مختلف ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی را تمیز کنیم؟

به مرور و با استفاده از ساعت هوشمند شیائومی Amazfit ممکن است گرد و غبار و کثیفی هایی روی آن ایجاد شود و این سوال در ذهنتان به وجود آید که بهترین روش برای از بین بردن این کثیفی ها و به نوعی تمیز کردن ساعت مذکور چیست؟ برای تمیز کردن قسمت های مختلف این اسمارت واچ به شرح زیر عمل کنید:

  • سنسور ضربان قلب: برای تمیز کردن بخش پشت ساعت که سنسور ضربان قلب هم در آن قسمت واقع شده از یک پارچه مناسب و الکل استفاده کنید. دقت داشته باشید که کثیف بودن این بخش از ساعت می‌تواند منجر به بروز اختلال در عملکرد سنسور ضربان قلب شود و دقت آن را تقلیل دهد. بنابراین همیشه پنل پشت ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت اسپرت را با یک پارچه مناسب و الکل تمیز کنید.
  • سوکت شارژ: اگر داخل سوکت شارژ ساعت گرد و غبار و کثیفی هایی وجود دارد، سعی کنید با خلال دندان آن ها را از داخل سوکت مذکور خارج کنید. به هیچ عنوان برای انجام این کار نیروی زیادی به داخل سوکت وارد نکنید چون ممکن است به نرینه آن آسیب بزنید. همچنین به هیچ وجه از ابزارهای فلزی و خیلی تیز برای تمیز کردن داخل سوکت شارژ ساعت استفاده نکنید.
  • صفحه نمایش: برای تمیز کردن صفحه نمایش ساعت شیائومی Amazfit هم می‌توانید از یک پارچه و الکل استفاده کنید.
  • مچ بند: برای تمیز کردن مچ بند ساعت می‌توانید از یک دستمال مرطوب یا آغشته به الکل استفاده کنید. برای تمیز کردن کثیفی های داخل درزهای مچ بند هم می‌توانید از خلال دندان استفاده کنید. مچ بند ساعت شیائومی آمازفیت اسپرت بسیار نرم و انعطاف‌پذیر است و به راحتی قابل تمیز کردن خواهد بود.

پس به شیوه هایی که شرح دادیم می‌توانید بخش های مختلف ساعت هوشمند را تمیز کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله سوالات و مشکلات متدوالی که کاربران ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی عموما با آن ها مواجه می‌شوند را عنوان کردیم و راه حل هر یک از این سوالات را هم در اختیارتان قرار دادیم. بنابراین با مطالعه این مطلب می‌توانید برای تمام سوالات و مشکلات ساعت شیائومی آمازفیت اسپرت یک راه حل پیدا کنید.

پست های مشابه

10 یک نظر در “سوالات متداول در مورد ساعت هوشمند Amazfit Pace شیائومی

  1. مریم.ک گفت:

    با سلام
    من پیامهای فارسی از اپلیکشنهای متفاوت رو روی ساعت نمیتونم ببینم.ایا راهی هست که این مشکل برطرف شه.
    ممنون جیشم اگه راهنمایی کنید

    1. سلام مریم.ک عزیز
      خیر متاسفانه نوز فریم ور برای ابدیت و پشتیبانی از زبان فارسی بر روی اپلیکشین نیامده

  2. دریا گفت:

    سلام چطوری میتونم تم های جدید به غیر از تم های اصلی خودش رو دانلود کنم؟ amazfit verge
    و اینکه بند ساعت آمازفیت ورج رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

    1. سلام دریا عزیز
      تم های متعددی در داخل نرم افزار وجود ولی متاسفانه به دلیل خاص بودن سیستم نرم افزاری این کالا تم های جدا گانه قابل نصب بر روی این ساعت نمی باشد و برای خرید بند هم این ساعت از بند استاندارد جهانی پیشتیبانی می کند و شما میتواند در ساعت فروشی ها بند های مختلف را تست بفرمایید

  3. سعید گفت:

    سلام و خسته نباشید
    چجوری میتونیم اصل یا غیر اصل بودم این ساعت رو تشخیص بدیم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام سعید عزیز
      تمامی اقلام کالاهایی که در فروشگاه اینترنی ما به فروش می رسد گارانتی اصالت داشته و تمامی اورجینال می باشد

  4. غزل گفت:

    سلام وقت بخیر
    چطوری صفحه واچ رو خاموش نگه دارم با هر تکونی صفحش روشن میشه؟؟؟

    1. سلام غزل عزیز
      یکی از ویژگی های این ساعت همیشه روشن بودن هست و شما میتوانید با تنظیمات دلخواه زمانی که مچ دست را بالا میاورید صفحه نمایشگر ساعت پر نور تر گردد

  5. بی نام گفت:

    سلام وقتتون بخیر.ببخشید من حدود یکسال پیش این ساعتو ریست فکتوری کردم و از وقتی ریست کردم دیگه با بلوتوث هیچ موبایلی مچ نمیشه.هر‌کاری هم میکنم باز فایده نداره.میتونید تو حل‌مشکل بهم کمک کنید؟

    1. سلام بی نام عزیز
      بله این ساعت ها قبل از ریست فکتوری باید از گوشی unpair بشوند و اگر این اتفاق نیوفتد ساعت به گوشی دیگری کانکت نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *