در این بخش با تاریخچه و اهداف برند سوکاس بیشتر آشنا میشویم. همچنین محصولات متنوع و متفاوت سوکاس را باهم میبینیم، با ما همراه باشید.
در ماه ژوئیه سال 2015 دو برند مشهور شیائومی (Xiaomi Technology) و شونوی (Shunwei Capital) به صورت مشترک در فناوری برند سوکاس (Soocas) سرمایه گذاری کرده و با حمایت یکدیگر این برند را ایجاد کردند. شرکت سوکاس از آخرین فناوری و نوآوری در تحقیق و توسعه مستقل محصولات خود بهرهمند شده و با بهره گیری از فناوریهای نوین همیشه متعهد به ارائه محصولات و خدماتی است که میتوانند مراقبتهای بهداشتی شخصی پیشرفته و هوشمند را با کیفیت بالا و نهایت تجربه به کاربران ارائه دهند.
برند سوکاس یک برند تجاری چینی بوده که تنها شرکت در زمینه زیست محیطی است و محصولات بهداشتی و مراقبتهای شخصی را با پیشرفتهترین هوش مصنوعی و با کیفیت بالا ارائه میدهد. برخی از محصولات ارائه شده توسط این برند بهداشتی شامل سشوار، مسواک برقی، ماشین اصلاح مو، موبر گوش، بینی و ابرو و غیره است.یکی از محبوبترین محصولات این برند مسواک برقی است که میتواند بهداشت حداکثری دهان و دندان را برای خریداران این محصول فراهم آورد به گونهای که در صورت استفاده افراد به میزان بسیار بالایی از مراجعه به دندانپزشکیها بی نیاز خواهند شد.
درست است که این برند بهداشتی علاوه بر مسواک برقی محصولات دیگری را نیز ارائه میدهد اما برند Soocas چین در حال حاضر به عنوان غول مسواکهای برقی در جهان شناخته میشود و در صدر لیست تولید کنندگان مسواک برقی جهان قرار دارد. شرکت سوکاس علاوه بر سرمایه گذار اصلی Vision Knight Capital در حال حاضر سرمایه گذاران جدیدی همچون Yunmu Capital و Cathay Capital را نیز دارد که در واقع این دو سرمایه گذار در این دوره سرمایه گذاری شرکت کردهاند.
شرکت Soocas که یکی از استارت آپهای شرکت شیائومی به شمار میرود یک سال پس از شروع به کار خود به عنوان یکی از برندهای بهداشتی در زمینه ساخت مسواک برقی شناخته شد. در حال حاضر برند شیائومی را همگان با تلفنهای هوشمند ارزان قیمتی که ارائه میدهد میشناسند اما این برند اهداف بزرگتری همچون ساخت امپراتوری اشیا اینترنتی همچون تلویزیونهای هوشمند تا مسواکهای برقی را دارد و به همین دلیل برند سوکاس با هدف سرمایه گذاریهای استراتژیک بر روی کالاهای تولید کننده بهداشتی همچون مسواک برقی ایجاد کرد. مسواکهای ارائه شده توسط شرکت Soocas به گونهای طراحی شده است که فرد میتواند پس از مسواک زدن دادههای موجود در مسواک را از طریق عملکرد همگام سازی که در برنامه آن وجود دارد ببیند و در واقع وضعیت خود را پس از هر بار مسواک زدن بررسی کند.
برند بهداشتی سوکاس که در سال 2015 تأسیس شد و تا به حال با تقاضای فزاینده لوازم جانبی مراقبتهای شخصی افراد همراه بوده به گونهای که این تقاضا هر ساله بیشتر از سال گذشته بوده است. اکثر مصرف کنندگان اصلی مسواکهای برقی این برند، چینیها هستند و بر اساس دادههایی که از سایت علی بابا جمع آوری شده است خرید مسواکهای برقی این شرکت در بین سالهای 2015 تا 2017 حدود 97 درصد رشد داشته است و از همین مورد میتوان به این نتیجه رسید که برند سوکاس توانسته به جایگاه بالایی در بین افراد دست پیدا کند.
برند Soocas در حال حاضر با رقبای جدی چینی خود همچون Usmile و Roaman در رقابت بوده و به مانند این دو برند نیز دفترهای تجاری خود را در نزدیکی منابع زنجیرهای تأمین قوی منطقه یعنی در جنوب چین مستقر کرده است. البته درست است که بخشی از قدرت برند سوکاس به دلیل ارتباطی است که این برند با شرکت معتبر شیائومی دارد. همانطور که میدانید شیائومی به شرکتهای نمونه کار خود امکان دسترسی به یک شبکه توزیع به صورت آنلاین و آفلاین گسترده را در سراسر جهان میدهد و به همین دلیل برندهایی همچون Soocas امکان معرفی شدن بیشتر را خواهند داشت.
طبق بیانیهای که توسط مؤسس برند سوکاس آقای منگ فندی (Meng Fandi) اعلام شده است برند Soocas از زمان راه اندازی به سودآوری رسیده است و طی سالیان گذشته نیز حاشیه سود و محدوده فعالیت خود را افزایش داده است. شرکت سوکاس در حال حاضر قصد دارد تا درآمد تازه خود را صرف خرید در بخش بازاریابی کند تا جوانان بتوانند برای کار در بخش محصولات پیشرفتهای همچون مسواک، انواع جدید سشوار، موبر بینی و سایر ابزارهای بهداشتی به جهت پاکسازی بدن جذب شوند و کار خود را در این زمینه آغاز کنند.