معرفی برند Philips

برند Philips

Philips معرفی برند

شرکت فیلیپس یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی است که فعالیت خود را از سال 1891 در هلند آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر در زمینه‌های مختلفی اعم از لوازم شخصی، لوازم منزل، وسائل مورد نیاز مادر و کودک، تجهیزات حفظ سلامتی، لوازم روشنایی و نورپردازی، تلویزیون و وسائل صوتی و تصویری، لوازم اتومبیل و … فعالیت می‌کند و در طول سالیان زیاد فعالیت خود توانسته در سراسر جهان شناخته شده و مشتریان زیادی جذب نماید.

معرفی برند Philips

Philips اهداف شرکت

«جرارد فیلیپس» بنیانگذار شرکت فیلیپس هدف خود را از راه اندازی این شرکت این گونه بیان می‌کند:

«هدف ما به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه فناوری سلامت، ارتقا سلامت و رفاه مردم از طریق نوآوری معنی دار است. هدف ما بهبود 2.5 میلیارد زندگی در سال تا سال 2030 است.»

او همچنین در خصوص نحوه فعالیت شرکت خود می‌گوید:

«ما بهترین مکان برای کار برای افرادی خواهیم بود که اشتیاق ما را به اشتراک می‌گذارند، توسعه شخصی و تنوع را ارتقا می‌بخشند.»

معرفی برند Philips

Philips تولیدات شرکت

کمپانی فیلیپس فعالیت خود را با تولید لوازم روشنایی آغاز کرد و به تدریج حوزه فعالیت خود را گسترش داد. امروزه در زمینه تولیدات لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم پزشکی و سلامت نیز فعالیت می‌کند.

  • در زمینه لوازم شخصی و سلامت به تولید وسائل بهداشت دهان و دندان، وسائل شخصی مردانه مانند ریش‌تراش و موبر ماشین اصلاح و بهداشت و زیبایی زنان می‌پردازد.
  • در حوزه لوازم خانگی انواع وسائل و لوازم پخت و پز و آماده سازی نوشینی‌های مختلف مانند قهوه ساز و میکسر و آبمیوه‌گیری را تولید می‌کند.
  • در بخش سلامت و پزشکی انواع وسائل مورد نیاز مادران صاحب کودک نوزاد را تولید کرده و همچنین به تولید تجهیزات نوردرمانی و سمعک و تجهیزات کمکی به افراد ناشنوا و کم شنوا پرداخته است.
  • حوزه وسائل صوتی و تصویری یکی از پر رونق‌ترین حوزه‌های فعالیت این شرکت است. فیلیپس سالیان درازی است که به صورت موفق به تولید تلویزیون، رادیو، مانیتور، ویدئو، هدفون، تجهیزات وایرلس، پروژکتور، مدیا پلیر، دستگاه ضبط صوت، تلفن، باتری، قطعات داخلی کامپیوتر، میکروفن و موبایل می‌پردازد.
  • در زمینه قطعات اتومبیل و موتورسیکلت نیز فعالیت می‌کند و قطعات روشنایی اتومبیل و پخش تولید می‌کند.
معرفی برند Philips

Philips استراتژی تجاری شرکت

حال که تا حدودی با پیشینه و تولیدات شرکت فیلیپس آشنا شدیم، آشنایی با استراتژی تجاری این شرکت نیز خالی از لطف نیست.

خط مشی کلی و استراتژی‌های تجاری اصلی شرکت فیلیپس شامل موارد زیر است:

  • افزایش سودآوری از طریق اختصاص منابع مالی به فرصت‌ها و ایده‌هایی که بیشترین و پایدارترین بازگشت سرمایه را دارد.
  • سرمایه گذاری بر روی ایده‌ها و تفکرات کارکنان خلاق شرکت.
  • مشارکت با مشتریان و تأمین کنندگان قطعات در حوزه‌های مختلف کسب و کار و فعالیت شرکت.
  • بهبود بهره‌وری از طریق تغییر و تحول در کسب و کار و فعالیت شرکت.
  • افزایش راندمان کاری کارکنان با سیاست‌های تشویقی و مشارکتی.
  • حفظ مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب.

استفاده از تولیدات فیلیپس خاطره خوب انتخاب

همانطور که گفته شد شرکت فیلیپس بسیاری از وسایل و تجهیزاتی که مورد نیاز روزمره ما هستند را تولید می‌کند. با توجه به استراتژی تجاری شرکت، خدمات پس از فروش از مهم‌ترین اهداف آن‌ها محسوب می‌شود و به رضایت مشتری نیز اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. بنابراین می‌توان با انتخاب برند فیلیپس و استفاده از آن، یک خاطره خوب از انتخاب خود به جا گذاشت.