برند 1more
1more معرفی و بررسی تاریخچه برند
1MORE، کمپانیای پیشگام در زمینه تولید لوازم صوتی/ الکترونیکی بوده که تنها در آمریکای شمالی در اواخر سال 2015 تأسیس شد. پس از فروش 20 میلیون واحد از دستگاههای خود در چین، در حال حاضر بر روی بازار رقابتی محصولات صوتی در آمریکای شمالی موجی ویرانگر فرود آورده است. 1MORE فقط در طی چند ماه با عمل کردن به وعده های خود، مبنی بر ارائه بالاترین سطح از تکنولوژی صوتی در کنار پایین ترین قیمت ممکن، به سرعت در میان مصرف کنندگان و متخصصان خود را عزیز کرد. در زمانهای که تجهیزات سطح بالا قیمتهای نجومی و باورنکردنی داشته، برند 1MORE جاه طلبانه در پی پایین آوردن قیمتها و بالا بردن کارایی و کیفیت محصولاتش است. از منتقدین سایت آمازون گرفته تا اینفلوئنسرهای این صنعت همچون CNET، Digital Trend و Home Theatre Review، همگی محصولات 1MORE را مورد ستایش قرار دادند.

رویکرد 1MORE مورد توجه متخصصان صنعت در سراسر جهان قرار گرفته است. در سال 2015، این کمپانی توانست جایزه Red Dot در بخش طراحی، جایزه Computex در بخش نوآوری در طراحی و جایزه آلمانی IF در بخش مفهوم طراحی را از آن خود کرد. مدیر عامل این کمپانی، دیو راسل (Dave Russell) میگوید: “تیم مهندسی با تجربه ما تکنولوژی خلق میکنند که نه نتها سر دعوا با برندهای دیگر داشته، بلکه آنها را عمیقاً به چالش میکشد. ما به وسیله عرضه مستقیم کالا به کاربران و کوتاه کردن دست واسطه گری مانند تبلیغات اغراق شده و به تصویر کشیدن چهره افراد مشهور به عنوان مهر تایید بر روی کالاهایمان، میتوانیم قیمتها را خودمان مشخص کرده و تمامی استانداردها را برای تضمین کیفیت و مدرنیزه شدن محصولاتمان تضمین کنیم.

1more شروع کار برند
درست سه ماه پس از ورود به بازار آمریکای شمالی، 1MORE توسط مجله تکنولوژی Picky Ears به عنوان عرضه کننده بهترین triple driver headphone زیر 100 دلار شناخته شد. همچنین این محصول توسط 32 متخصص و منقد در این صنعت نقدهای تقریباً بی نقصی دریافت کرد.
به تدریج، برند 1MORE تلاش کرد که محصولاتی مستقل با برند خود را عرضه کند و در نتیجه، شروع به ساخت محصولاتی جدید و رقابتی کرد. محصولاتی که با وجود قیمتهایی پایینتر بتوانند هدفونهای برندهای تجاری نظیر بیتس را به چالش بکشند و در خارج از مرزهای چین نیز کاربران را به خود جلب کنند.
پس در سال ۲۰۱۵، دست به اقداماتی جدی زد. نخست در آمریکا شعبهای افتتاح کرد و نظر لوکا بینیاردی (Luca Bignardi)، مهندس صدا، تهیهکنندهی موسیقی و برندهی جایزهی گرمی را برای همکاری جلب نمود. بینیاردی همکاری با موزیسینهایی نظیر لارا فابیان و آندرهآ بوچلی را در کارنامهی کاری داشت و شهرت و اعتبار بینالمللی او میتوانست به این شرکت نوپا کمک کند.

گام بعدی و مهمتر، عرضهی چهار ایرفون جدید بود. این چهار مدل عبارت بودند از مدل ۳۰ دلاری M301، مدل ۴۰ دلاری EO301 که به کریستالهای سواروفسکی (Swarovski) مزین بود، مدل ۸۰ دلاری EO323 که از دو درایور برخوردار بود و هدفون دور گوش ۸۰ دلاری MK801. نکتهی مشترک این چهار محصول، به جز کیفیت ساخت و طراحی بسیار خوب و بستهبندی چشمگیر، قیمت مناسب آنها بود. این عوامل در کنار تبلیغات هدفمند 1MORE، موجب شد این شرکت به سرعت به نامی شناخته شده بدل شود.
1more اهداف و برنامه های برند
دیو راسل همچنین میگوید: “هدف ما این است که برند 1MORE به مصرف کننده تکنولوژی، امکانات و کیفیت ارائه کند. چیزی که باید در دسترس عموم قرار گیرد. این کمپانی به ارزش و مکان خطوط تولید کالا محور و در کل به این صنعت، نفس تازهای دمیده است.” مصرف کنندگان نیز با ذوق و شوق از این فلسفه استقبال کردهاند. محصولات 1MORE همواره تعریف و تمجیدهایی از سایتهای خرده فروشی مانند آمازون را به همراه داشته و از طرف انفلوئنسرهای این صنعت مورد استقبال قرار گرفته که دلیل اصلی هجوم جمعیت به سمت این کمپانی است.
تمرکز شرکت 1MORE بر روی ساخت محصولاتی با کیفیت بسیار بالا بوده که بتوان از آنها الگو برداری کرده و حتی مرجع ساخت محصولات دیگر قرار بدهند، که در دسترس عموم باشد. این کمپانی قصد داشته با به کار گیری این فلسفه دست به گسترش اولین موفقیتاش که در آمریکای شمالی بود بزند. به علاوه، این کمپانی شراکت خود را با MISFIT، کمپانی تولید گجتهای پوشیدنی، گسترش داده تا محصولات صوتی نیز به خط تولید آنها بیافزاید.